FAQ
Veelgestelde vragen
Opening en contact
Openingstijden
Tapverhuur Prinsenbeek is dagelijks telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 17:00.
Heeft u in de weekenden een technische storing kunt u telefonisch contact opnemen met 076- 762 00 66.
Heeft u in de weekenden een technische storing kunt u telefonisch contact opnemen met 076- 762 00 66.
Contactgegevens
Tapverhuur Prinsenbeek
De Lind 10
4841 KC Prinsenbeek
E: info@tapverhuurprinsenbeek.nl
W: www.tapverhuurprinsenbeek.nl
Aanbod
Ik kan iets niet vinden, hebben jullie dit niet?
Liever hebben we alles, maar dat gaat niet altijd. Neem even contact op en wij gaan opzoek naar het product dat je nog mist.
Huurprijs en levering
Hoe wordt de huurprijs berekend?
De verhuurpijs wordt alleen berekend over de dagen dat je de materialen gebruikt. Dus stel uw feest is op een zaterdag dan betaald u alleen voor de zaterdag, ongeacht wanneer wij de materialen komen brengen of ophalen.
Wanneer worden de materialen geleverd?
Gezamelijk maken wij een afspraak tot levering, dit gebeurt meestal 1 of 2 werkdagen voor het evenement.
Hierbij kan de keuze gemaakt worden tussen ochtend en middag levering.
Hierbij kan de keuze gemaakt worden tussen ochtend en middag levering.
Wanneer worden de materialen retour genomen?
Het retour nemen van de materialen gebeurd 1 a 2 werkdagen na uw feest. Samen maken we een afspraak wat voor iedereen goed uitkomt.
Hoe moet ik de bar aansluiten?
Graag vertellen we u hoe de bar aangesloten moet worden, al hoeft dit niet. Onze chauffeurs laten de bar aangesloten en werkend achter.
Wilt u toch graag weten hoe dit werkt, dan kunt u ons altijd een mailtje sturen of een belletje doen.
Wilt u toch graag weten hoe dit werkt, dan kunt u ons altijd een mailtje sturen of een belletje doen.
Moet ik transportkosten betalen?
Binnen Prinsenbeek rekenen wij €10,- transportkosten.
Buiten Prinsenbeek geld een starttarief van €17,50 plus €0,25 per kilometer.
Buiten Prinsenbeek geld een starttarief van €17,50 plus €0,25 per kilometer.
Onder welke voorwaarden leveren jullie de materialen?
De materialen worden alleen op geharde ondergrond geleverd.
Tevens dient de locatie waar de materialen geplaatst worden op de begane grond te zijn en wordt er alleen gelijkvloers geleverd.
Indien er een afwijkende situatie is vernemen wij dit graag van te voren.
Mocht het blijken dat er ten tijde van leveren een afwijkende situatie is houden wij ons rechtens voor om extra kosten in rekening te brengen, danwel de levering te annuleren.
Financieel
Moet ik borg betalen?
Nee, wij vragen geen borg. Wel vragen wij een aanbetaling van €250,- bij levering. Deze kan voldaan worden via de pin of contant bij de chauffeur. Valt de rekening lager uit dan €250,- dan vragen wij een volledige aanbetaling.
Betaal ik vooraf of achteraf?
Nadat u met de offerte akkoord bent sturen wij u een aanbetalingsfactuur van €250,-.
Deze kan u voldoen via de betaallink in de aanbetalingsmail of indien gewenst bij de chauffeur wanneer er geleverd worden.
Nadat de materialen retour zijn gekomen wordt er op basis van verbruik een eindfactuur opgemaakt waarop de aanbetaling in mindering wordt gebracht.
Deze kan u voldoen via de betaallink in de aanbetalingsmail of indien gewenst bij de chauffeur wanneer er geleverd worden.
Nadat de materialen retour zijn gekomen wordt er op basis van verbruik een eindfactuur opgemaakt waarop de aanbetaling in mindering wordt gebracht.